torsdag 25 oktober 2012

Som ny!

Denna höst är ganska körig på jobbet.
Mycket nytt, kopplat till mycket ansvar. Det tar på krafterna kan jag säga.
Därför måste jag ha lite morötter utplacerade lite här och där. 
Som jag kan se fram emot.
Så fungerar jag.

I kväll höstlyxade jag till det med en ansiktsbehandling med ånga, 
peeling och mask samt vaxade ögonbryn (jag vet, låter horribelt, men blev bra!).
Bara anblicken av väntrummet lugnade min stressade själ, sen blev kvällen
bara bättre och bättre.

Så nu alla modellagenturer; det är bara att ringa.



2 kommentarer:

Petra Mitt i Livet sa...

Klart tjejen ska ha morötter!! Du kan väl bjussa på en ögonbrynsbild förresten!
Är du tillbaks på ditt gamla jobb?
Kul att du bloggar igen, får se om jag gör detsamma nån gång.
Kramar, Petra

Helen sa...

Ska försöka lägga upp en sådan!
Näe har nytt jobb men inom samma bransch! Ja men visst ska du ta upp bloggandet du med, man behöver bara lite tid för att ställa om sig fr utland till småland! Vi måste höras!
KRAM!