fredag 13 maj 2011

De e mycke nu....


Nu har jag endast lite gammal skåpmat fr förra veckan att komma med. Trots allt så händer det så mycke nu, så jag hinner inte blogga...
Jag var på manikyr och pedikyr förra veckan.
Jag gick dit och förväntade mig att en välmejkad dam skulle ta emot.
Sätter mig i massagefåtöljen och in kommer en manlig varelse som dyker ner bland mina tår och sätter i gång. En italienare dessutom.
Generingen var total. Kändes inte helt ok men det blev bra iaf.
Sommar-knall-rött på mina vita fötter och en diskret nyans på fingarna.
Tyvärr hade jag promenadskor på fötterna och fick sitta ganska länge efteråt, för att det skulle torka, 
eftersom jag ej ville köpa de fula plastsandaler som de ville sälja.
Voilà, efter en vecka sitter nagelacket fortfarande som berget.



Detta blev en ytterst ytlitgt inlägg. Ledsen för det.....

1 kommentar:

Ulrika sa...

Ännu mer Tallin vibbar... ;)