torsdag 21 juli 2011

Detta har hänt:

* Ätit mitt livs första smultrontårta, och då snackar vi tjocklager med nyplockade smultron.
* Varit och badat med stor bjässe till hund i orange flytväst. Bars av hunden alltså.     Som heter Elsy.
* Fika med bullar och 4 sorters kakor bakat av Lennart snart 92 år. 
Sen ville han dra en repa på stan och käka lunch. Bara att hänga på.
* Möter alltid bekanta på Eko (-hallen, av alla ställen). Denna gång en kompis med familj som jag ej sett på 5 år. Lite kul.
* Gått och slängt längtansfulla blickar på i cyklar den nya cykelaffären vid Ekhagsrondellen. Till vilken nytta??
* Ätit den godaste kräftsoppa på år och dag. Lägger ut recept så fort jag fått det av kocken.

Och:
* Näe, ingen vet något om min försvunna kamera. Allra minst polizisterna...

1 kommentar:

Jimmy Nilsson sa...

Hur går det med kameran, jag har en gammal liggande hemma, säg till om du är intresserad. Batteri måste införskaffas.

Kul att läsa om dina nya upptäckter.
Jag letar efter cykel, du kanske har ett tips.
Kramiz från Jimpa