måndag 21 november 2011

Goaste vän!

Schå klad man blir när det ligger en liten avi från posten i mitt postfack.
Ett grönt paket kunde häromdagen hämtas ut men först måste jag visa passet.
Det måste man om man vill ha ut godsaker i detta landet.
I paketet fanns följande:


Marabou schweizernöt, kungen av choklad, samt finländarnas mest utsökta pastiller: Marianne.
Tänk, jag har klarat mig utan Marianne i över 4 år. Fattar ej.
A-K du vet vad jag behöver och när jag behöver det!
Tack snälla goaste!

2 kommentarer:

Petra Mitt i Livet sa...

Kan man få ett finare paket?!? Lyllo dig! Fast jag behöver inte vara avis - här finns en svensk godisbutik som heter Sockerbit! Vi var där i lördags o inhandlade smågodis, Önos flädersaft, Kalles kaviar (inte till mig) och en Marabou sensation hallon. Det kändes också speciellt att prata svenska med några andra än familjen. Lite overkligt på nåt skumt sätt :S
Kram på dig kompis!

Anonym sa...

Dina goa vänner är värda GULD!
Var rädd om dom! KRAM M