söndag 5 december 2010

Från sjuksängen.

Så har vintersjukan (dock utan kräk) slagit till.
Ligger däckad sedan fredag morgon med diverse symptom.
Har missat en trevlig julmarknad, glöggfest och kommer att missa en extra mysig dag på jobbet i morgon.
Men vad göra?
Huvudsaken är att se till att hålla sig varm (något som i sig kan va en utmaning i min lgh), sova, köra med lite huskurer och se på svensk webbtv.

Jag säger som alltid, med risk att låta som en gammal kär...tant: Bara hälsan står en bi så klarar man det mesta.
Men just nu står den mig väl inte riktigt bi.
Fast jag grejade iaf att skriva dessa rader. Så framåt går det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dej så fort du kan! TOMTEN kommer snart och vi väntar på dej. Köttbullarna är färdiga i frysen Kram Mor o FAR

Jimmy sa...

Krya på dig..... Om du orkar får du titta in på min blogg och lära dig mer om Rattmuff i vintertider.

Den är kräkgrå.

Kram JN I FALUN

Anonym sa...

Jag hoppas att du redan mår bättre och att de sen blir ännu bättre.......och bättre :-)
Kram Knott

Helen sa...

Tack allihop för glada tillrop!!
Det värmer:-)