fredag 18 februari 2011

I'm going to Doooblin.

Nytt paraply inköpt plus halstabletter!
Åker till Dublin i morgon bitti. Vädret kan man ju aldrig lita på var man än är
samt förra gången jag var där (10 år sen) vart jag makalöst förkyld.
Nästan det enda jag kommer ihåg....därför ska jag uppdatera mig på stan:
mysa och äta gott, se utställningar och andra sevärda saker. Gläder mig så!
Lite shopping blir det allt. Har sparat ett helt fack i resväskan för att fylla med irländsk design....
Så nu blir det tyst på bloggen några dagar. Lovar att lägga ut lite bilder när jag väl är hemma igen!
Bye.

2 kommentarer:

Petra J sa...

Det låter såå härlig att bara dra iväg till Dublin - skulle gärna hänga med! Mys lite åt mig med! Själv ska jag upp i ottan för att åka till... ta-da: Vaggeryd! Evelina och jag har hyrt ett bord på en loppis. Har aldrig gjort detta förut så det känns lite spännande faktiskt. Men Dublin smäller nog lite högre!! Ha det så kul och "må hälsan stå dig bi"! Kramis :)

Anonym sa...

Ha det så trevligt:) Spännande att höra hur du har haft det...puss o kram