onsdag 27 april 2011

Bror: läs detta.

Tänk att kännigendisar inte går, utan skrider fram. Detta fick jag personligen erfara när jag skulle borda på flyget hem från Rom. Monica Bellucci ( för mig, mest känd som Maria Magdalena i Mel Gibsons film "The Passion of the Christ") står vid sidan om den långa kön och fikar med sina 3 barn. Lång som en stolpe och läppar som jag-vet-inte-vad. Alla går ombord och till slut kommer denna donna med sitt sällskap, skridande. Flygvärdinnorna smusslar inte precis med sin glädje att få betjäna henne. Hon slår sig ner två säten framför mig och sen drar de för gardinerna mellan business-class och vi andra dödliga i economy-delen.
När vi landat skrider hon ut och jag försöker göra likadant.... lyckas, så där, nästan.
Det är lite intressant att se hur folk runt om beter sig när de upptäcker henne. Flera tar upp kameror och mobiler och plåtar mer eller mindre diskret....
Jag gjorde så här:


Fast framifrån ser hon ut så här. Ett foto jag plankat rakt av från nätet.


Hon är italiensk fotomodell och skådespelerska och bor tydligen granne med min kollega i området Menilmontant.


Jag tror bestämt att jag plockade ytterligare några poäng där, älskade broder...

2 kommentarer:

Anonym sa...

orka ! som boysen säger..... Finns denna tävling kvar ??? Trodde att jag slog spiken i kistan i och med att jag sommaren 2009 skakade i hand med Ronnie james Dio SAMT bytte ett antal ord med legenden.... hehe

Helen sa...

Ja men DÄR kom det en liten kommentar!!!
Ack vad du bedrar dig gosse lelle! Denna legendariska tävling lever i allra högsta välmåga. Så orka! som boysen säger!!! Och kom med nåt, något bättre än DIO
s'il te plaît!!!!!