fredag 15 juni 2012

Dagsrapport:


Det var högtidlig avslutning på mitt jobb idag och jag lyckades med att pricka in en brakförkylning. Gick på knäna, utan röst, till samlingen i kyrkan men tack vare bön, treo och doliphrane orkade jag vara kvar till slutet av dagen. Då hade vi hunnit ta farväl av såväl svenskar som danskar, norrmän och nya zeeländare samt smällt i oss massa god mat från Haiti gjord av jobbets egen Whoopi Goldberg.
Själv blev jag avtackad med champagne och annat fint och rösten höll för ett litet tal. Det är mycket känslor i gungningen nu med andra ord...
Nu ska jag kurera mig med en het kopp honungsvatten och sova minst till kl 11 i morgon.
Ute regnar det, vad mer kan jag säga...jo lite synd om Zlatan o comp är det allt.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Så synd att det skulle komma en brakförkylning,just NU!
När allt är så festligt på examen, o DU skulle säja:HEJ DÅ, till ALLA!!Men DU ÄR BÄST!!!Klara ALLT!M

Jimpas blogger sa...

Ha nu 2 sköna Paris veckor innan flytten går till Sverige igen..... Vi hörs....

http://jimmysaventyr.blogspot.se/

Petra Mitt i Livet sa...

Krya på dig! Hoppas du kan njuta mellan nysningarna! Kram