tisdag 12 juni 2012

Outfit.

Ofta, när man läser bloggar har man med "Dagens outfit".
Annat var det när man var liten. Då lade mamma fram kläder fr Stigo i Gislaved eller Walles i Anderstorp eller var det något ärvt av någon (Ann-Louise, Carin eller nån). Man klädde sig helt enkelt, utan att knorra för mycket.

Om jag skulle beskriva min outfit på jobbet de senaste månaderna blir det:
Regnställ: Didriksson,
halsduk o stövlar: HM,
mössa o vantar: Decathlon.
Men att visa detta på bild skulle bli för mycket för er. Vill bespara er detta.
Så vem var det som pratade om att "möta våren i Paris"?
Honom skulle jag vilja ha ett snack med, jag.

1 kommentar:

Petra Mitt i Livet sa...

Brr, det låter ruggigt... Men det kanske är så för att du inte ska ångra ditt hemflyttningsbeslut ;)
Snart kommer nog värmen ska du se!
Kramar!!