lördag 17 april 2010

Raka besked:

Jaha sörrövettu, nu är det över.
Tiden då vi kastades mellan hopp och förtvivlan. Kl 21:57 i kväll fick jag ett mail från Ryan air:

Dear Customer

We sincerely apologise for the cancellation of your flight departing on the 18th April 2010.

The flight has been cancelled because of the ongoing closure of the controlled airspace in the UK, Ireland, Belgium, Holland and Scandinavia following the volcanic eruption in Iceland.

Så nu är det mest förtvivlan som gäller men vi muntrar upp oss efter bästa förmåga.
Själv sitter jag och sniffar på min nya parfym och andra läckerheter från Mary Kay som jag fick av mina gästande vänner från Småland.
I morgon är en annan dag.
Då får vi spotta i händerna och göra Paris. Inte fy skam det heller. Vi har ju iaf liv och lem i behåll!


Inga kommentarer: