onsdag 3 juni 2009

Nästan 10 centimeters!

Efter nästan 2 år här nere så har jag tagit ett rejält kliv emot att bli parisiska! In my dreams maybe men ändå!! Har länge sneglat avundsjukt på kvinnor som trippar omkring på sina superhöga klackar utan att grina illa eller vingla alltför mycket! Är nämligen själv ganska kinkig när de gäller skor. De ska va snygga så klart men PRAKTISKA OCH BEKVÄMA. Speciellt här, där man knatar långt och ofta! Men idag föll jag så pladask för ett par högklackade. De var dyra men expediten prutade med sig själv utan att jag ens tänkt tanken att göra detsamma! De satt som en smäck och dessutom var de tyska.
En garant för bekvämlighet, tänk bara på Birkenstock!!
Damen tyckte absolut att jag skulle ha dem på när jag susade vidare. Varför inte? Så jag stolpade iväg med mina nyfunna tingestar. Nöjd över min nya hållning och längd. Men det är ju det där med vinglandet......ska öva. I natt ska jag sova med dem på.
Visar faktiskt inget foto på dem pga av att avundsjukan kan bli för svår och det vill jag bespara dig ifrån ;-)))

2 kommentarer:

Jimmy Nilsson sa...

Jag hoppas att få se bild snart helen......

Må gott så ses vi snart

Kram
JN Paris

Helen sa...

Ojojoj, de ska på i kväll så får du se i natura!!
Mvh Försäkringskassan