onsdag 8 juli 2009

Ett av mina HEM!!

Har idag "landat" i mitt älskade Jönköping! Har bott här under 20 år!

Möts av poliser, poliser och åter....tja du vet. Det är EU-mötet som pågår för fullt! Avspärrningar överallt, speciellt runt högskolan. Vickan var här häromdan och spred lite kunglig glans. Hon åkte tydligen tåg hit! Pluspoäng, alltså!!
Själv så klippte jag till mig och festade sedan loss på "svensk" sushi! Ett bra hak finns på Barnarpsgatan 36 på Väster!

I afton har det varit lite uppträde vid hamnplan med Tilde de Paula och lite halvmediokra artister. Vi lyssnade ett tag och gick sen och tog en RIKTIG fika (längesen sist!!) med megamorotskakor! Mycket trevligt, det var en hel del som skulle pratas ikapp!!
Just nu sitter jag i en kompis lägenhet som jag hyr och lånar dessutom hennes dator!
Tack för det A-M!


Vill också passa på att säga GRATTIS och DUKTIGT JOBBAT till A-K som idag, vid lunchtid fick en liten gosse!

Inga kommentarer: