tisdag 28 juli 2009

Jkpg-Gbg-Jkpg.


Gårdagen blev en blixtvisit i Götet och Sven-Bääärtil Tååååååååb i sin rosa skjorta får illustrera denna happening.
Jag o Andersson körde på och trotsade regnet. Tur att 5an-huset finns kan man säga!
Men god och hälsosam lunch (fräsch kycklingsallad med limepasta och Tatziki) blev det och lika god och onyttig fika (2 koppar kaffe och vaniljpannacotta med hallonsås).
Kvällen avslutades på Liseberg. Lotta Engberg m fl fick vi på köpet...
Knökafullt men tack för storbild. Vi lämnade arenan när Johan "primalskriket" Palm skulle på.
Bugg stod också på agendan denna kväll. Andersson är en fena på dansgolvet medan jag stod och vaktade väskorna under det att jag pratade ikapp mig med en norrlandsvän.
Jag drabbades av högmod, drog upp honom och försökte ta några svepande steg men tyvärr var det inget jag dokumenterade.
Hade....fel skor.
Mvh
Helen med sitt extra ben.

Inga kommentarer: