måndag 4 januari 2010

Element och choklad.


Första dagen på jobb. Kallt men med 7 lager kläder klarar man det mesta.
Väl hemkommen stötte jag på kylan igen. Denna gången inomhus.
Med hela kitet: filtar, stearinljus, handvärmare och fullt ös på det mobila elementet fick jag till slut upp tempen någorlunda. Funderar om jag ska låta hårtorken gå lite också?

Välsingade uppfinning!



Detta skriver jag inte för att ni ska tycka synd om mig.
Nä, tycker faktiskt det är lite pittoreskt. Tycker faktiskt det.
Det enda som bekymrar mig just nu är
att jag har oroväckande mycket choklad hemma just nu.
Bilden visar endast en bråkdel...
Bådar inte gott, fast det är ju det...gott menar jag.
Finns det nån som vill komma och hjälpa mig äta upp? Någon?




3 kommentarer:

Anonym sa...

Tja...varför inte! Men det vore väl synd, du kan ju behöva ett extra lager "hull" i kylan ;-)
Kram A-Li

Helen sa...

:-) Tanken är god, men det där lagret hull finns redan i stor utsträckning!! Lämna man och barnaskara och kom ner, vetjá;-)KRAM!

Anonym sa...

Ja jag skulle gärna komma me. Fast egentligen vill jag komma bort från kylan och det verkar du ju ha gott om där nere också:) Så jag väntar nog lite....
Kram //U