söndag 3 januari 2010

Hemma!!

Denna gången avlöpte resan smärtfritt. Tack vare att jag övervakade HELA hanteringen!
Jag smög utmed väggarna med min kamera, tog mig in bakom kulisserna,
åkte förklädd på väskbandet osv. osv.
Voilà! Här är delar av dokumenteringen.

Väskor på väg att stuvas in i KLM-plan.

MIN mörkblå Cavalet-väska PRECIS på väg in i planet.
Ja men hallå, HUR kan man veta detta? Man bara VET helt enkelt.
Så tack vare mina hökögon som inte undgick något, fick jag alltså min väska denna gång.


Nu ska jag krypa ner under ett maffigt täcke. Kan behövas eftersom det var en aning kallt innomhus när jag kom hem...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen succé!!
Kram A-Li

Anonym sa...

Vad skönt att resan gick bra och att du fick med dig väskan. Kom ihåg att socialstyrelsen rekomenderar max 1-2 chokladbitar om dagen! Ha det gott! Maja