lördag 21 mars 2009

Far, jag kan inte få upp min koksnöt....



Denna helgen har jag gjort lite av varje! Allt ifrån suttit på uteterassen på Les Deux Magots (haket där bl a Hemingway, Picasso, Sartre och de Beauvoir hängde) med en kollega, till att springa omkring i halva Paris med en färsk kokosnöt(tung!) på släp i en plastkasse och letat efter mitt borttappade Metrokort (Carte Navigo för er som vet.) på olika stationer ! Har inte en susning vart det har tagit vägen.....så nu får jag punga ut med 8 euro för att få ett nytt!! Men som alltid när jag finner det lite ont om humor påminner jag mig själv att det kunde vara värre....


Koksnöten? Jodå den var helt ok, kul att testa men det var nog första och sista gången...
Tydligen ska man kunna äta runt om också. Får se om jag är hågad i afton....
Sorry, kunde inte för mitt liv få nöten på rätt håll!!!

Inga kommentarer: