måndag 23 mars 2009

Man lär så länge man lever!

Är lite nöjd över min nya layout! Efter en biokväll ramlade jag in hos Jimmy, en viking som bor i Paris sedan ett bra tag. Han bjöd på dipp o dito och instruerade hur man kunde flasha till sin lilla blogg. Jag memorerade och tog fasta! Finns lite till som jag vill justera, men för stunden är den helt ok tycker jag!

Kan tillägga att filmen var fransk och heter "Welcome". Vincent Lindon spelar huvudrollen.
http://medias.unifrance.org/medias/17/102/26129/format_affiche/vincent-lindon.jpg
Klicka på länken för foto!

Handlar om civilkurage och våga gå mot strömmen för det man tror på. Mycket sevärd!
Hoppas den kan dyka upp på svenska biografer...om några år!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

flasha till sin lilla blogg????
så kan man oxå uttrycka det...... hehe
Yngwie

Jimpas blogger sa...

Snyggt helene......

Nu kan du lägga till lite gadget på sidan, testa dig fram.

Kram Jimmy