fredag 13 mars 2009

Mumma!!

I afton skulle jag ha ha träffat en god vän men det blev inställt.
Vad göra? Jo man köper sig ett dussin ostron på sin lilla kvartersmarknad!
Fantastiskt så länge det varar. Citronsaft kläms ut över och sen ska det surplas högljutt! Det enda lilla felet är att man blir inte så särskilt mätt på dem....


Lovade min brorson Simme, att visa bilder på hur de små liven ser ut.








Ostronmannen på marknaden var vänlig nog att öppna dem åt mig samtidigt som jag fick mig en grundlig lektion i hur man gör!


Go afton
Helen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej..Förstår ej att DU kan äta dessa ostron o zuzzi,o dyl.Jag skulle aldrig få ner en sådan smakbit!!!Du lever ett spännande liv både med nya människor och smakupplevelser i PARIS!!
Nu får DU möta våren i den stora staden! KRAM MOR

Helen sa...

Ojojoj om du visste vad jag ska bjuda på när du/ni kommer ner!!!!
Puzz!!

Anonym sa...

VI VILL BARA HA GENOMSTEKTA KÖTTBULLAR !! TACK MOLLA!!