onsdag 25 mars 2009

Lite lös i näsan bara...

Tillsammans med mina närmaste kollegor har jag haft en rinnande näsa senaste dagarna! Den klassiska fällan att klä sig för tunt för tidigt, gick vi alla i, under helgen....


Så idag åkte vinterjackan på igen! Hade nästan tänkt att hänga undan den och kanske evetuellt kosta på en kemtvätt! Har faktiskt aldrig gjort det och här ska det tydligen vara mycket billigare än i Sverige. Men trots regn och kyla vill jag dela med mig av en bild på franska tulpaner:


De har funnits att köpa sen november men är ändå ett säkert vårtecken för mig!
Men franska tulpaner måste vara muterade på något sätt! Dessa är köpta för nästan en vecka sedan men inget nickande här inte! De står så raka och stolta även om bladen börjar bli lite bruna! Otroligt!! Är lika impad varje gång jag köper och det gör jag ofta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ger tulpanerna vatten o kärlek o så småpratar DU med dom ibland Detär därför dom står så stolta !!
Varit på 35-års middag hos Maria ..Först FM-gudstjänst sedan till dom ..på god middag!! Solen kom fram en stund ..o POJKARNA hoppade studsmatta med sina kompisar,,,ALLTSÅ VÅRKÄNNING!!
KRAM MOR o FAR