måndag 28 september 2009

Loppis.

Var på Loppis x 2 i helgen. Både vid Porte de Montreuil där dessa foto är tagna och nere vid Porte de Vanves där den var lite mer parisisk, fast vet inte riktigt vad jag menar med det. Själva atmosfären kanske? Vissa människor blir säkert helt vilda av att se ett sånt hav av sladdar. Långa sladdar. Korta sladdar. You name it. Alla har vi våra böjelser. Mer eller mindre udda.
För att vara först i raden att erkänna så kan jag härmed tillkännage att jag går igång nåt så kopiöst på riven ost. Fransk Emmental ska det va och färdigriven såklart. Äter i "bare" och direkt ur påsen. Så där, hade aldrig trott att jag skulle göra detta känt för hela cyberspace men nu är de gjort.
Nu är det din tur. Överträffa!!


Ett bord fullt med strålkastare och blinkers till bilar. Tänk va fint att veta att det finns om man skulle ha behov.







Mitt på ett bord med sybehör finns.....proteshänder. Kanske bra om utifallatt...

Kom osökt att tänka på T-bag i Prison Break. Den absolut bästa serien som sänds på många år.



Begagnade barncyklar till finfina priser samt EN hjälm...



Här fyndade jag ordentligt!!!! (In my dreams)




Vad är en markand med rang utan dessa ljuvliga textilier från en svunnen tid?



Inte e're dyrt heller. Men på mina 14 m2 får man tänka på vad man inhandlar.







Inga kommentarer: