lördag 19 december 2009

Börjar kunna det här nu...

Åsså var det dags igen.
Efter kaos på Charles de Gaulle. Dålig logistik vid incheckningen kan man milt uttrycka det och div. flygförseningar landade jag så äntligen på svenska mark.
Rullbandet går igång, och till min fasa upptäcker jag att min mörkblå väska inte "rullar" fram ( det är ju bara 2:a gången det händer på 4 mån). Den rullar inte alls utan står nånstans i villervallan på Schiphol-flygplatsen i Amsterdam. Om det var kalabalik på CdG så var det inget mot var det var hos bagagejobbarna på Schip.
Man fick vackert ställa sig i kö tillsammans med ca 40-50 andra olycksbröder- och systrar och lämna nödvändiga uppgifter innan man 1 tim försenad sprang ut till väntande familj.
Så i morgon hoppas jag att det kommer en taxi full med mina julklappar. Annars S och O blir det lite torka på det området!

Inga kommentarer: