söndag 20 december 2009

Company KLM: I'M WAITING!!

Lite svårt att planera mitt liv när man inte vet om och när väskan dyker upp.
Vill åka och se brorsonen när han tränar ishockey i eftermiddag.
Sen har jag ju inte ens nån mascara.
Men ALLT detta är ju, min själ, i-landsproblem av stora mått.
Det kunde ju varit 7 resor värre!!!


Gick in på nätet för att se mitt bagages status:


Flight DetailsFlight & Date KL1230 / 19DEC / KL1159 / 19DEC
Routing CDG / AMS / GOT

Tag DetailsTag Number AF040513

Bag 1

Type: 02
All Types
Date Received 19DEC
Date Delivered No information available
Colour BLUE / TURQUOISE
Type UPRIGHT DESIGN
Descriptors WHEELS
















1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu det är inte lätt....att överleva utan mascara menar jag;)
Välkommen till svensk mark iaf och hoppas du får en riktigt GOD JUL!!!!
Kram //U