torsdag 3 juni 2010

Djungeltelegrafen har gått....

...i Jönköping.

I afton fick jag bönesvar!
En kompis som jag ej pratat med sen i somras ringde och sa att hon hört av en annan vän att jag behövde någonstans att sova under sommaren, när jag ej är med familjen dvs.
En bekant visade sig vara borta större delen av juli så hon upplåter sin lägenhet på Rosenlund.
Fantastiskt!! Har ju inte tagit tag i detta i år... och nu faller det över en! TACK:-)

Annars packar jag för att dra söderut över helgen. Till Nîmes i Provence, 3 mil fr Medelhavet.
Kan rapportera att väderutsikterna ser goda ut.

3 kommentarer:

Anna sa...

Åh, det låter ju toppen!
Hoppas du får en riktigt skön helg!
Kram, Anna

Anonym sa...

Så är det när man är efterlängtad. Du kan få sovplats här också om du vill på detta hållet! Dock kan jag inte utlova privatliv och lugn och ro :-) Ha det bra i helgen, låter underbart! Kram A-Li

Anonym sa...

Härligt! Välkommen "hem"! Kram /Anna Lindbom